DET ÄR PATETISKT

Det är patetiskt med att snacka skit som inte ens är sant.
Speciellt där alla kan se det.
Jag har också snackat skit öppet.
Men det är också sant.
Jag gör inte som du och sprider ut falskhet.
Den du var förut, du var inte ens äkta då.
Jag trodde på en lögn
som jag med tiden har kommit på.
Och ångrat djupt.
Att jag ens var med dig.
Att jag ställde upp för dig.
Men fick skit som tack.
Jag trodde jämt att det var något tillfälligt.
Men det fortsatte.
Dagar som blev månader.
Månader som blev år.
Men ändå trodde jag på dig tills du kom tillbaka förra året.
Då kom jag på vilken idiot du egentligen är.
Jag har hatat dig djupt många gånger och länge.
Även om jag har döljt det.
Jag har sagt att jag älskar dig.
Men jag har bara ljugit för dig.
Det var en äkta lögn om att säga att jag älskar dig.
För du är ingenting.
Jag har sett mig själv som värdelös väldigt länge.
Och det gör jag än.
Men jag känner mig nästan värdefull
i jämförelse med dig.
För du är bara en idiot i mängden.
Du tar plats i andras liv och förstör dom.
Du krossar andra rent sagt.
Och du njuter av att se folk lida.
Även om du tröstar folk så vill du egentligen skratta högt.
För du älskar folks sorg och ilska.
Det får dig att må bra.
Det du lever på är att snacka skit och att förstöra folk.
Sen säger du förlåt och säger att du älskar en.
Sen håller det på så i evigheter tills folk har fattat att du bara förstör.
Du är bara en liten fitta med stort ego.
Dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Du är patetisk som ens orkar skriva detta,

det vi hade vet du var äkta, alla minnen alla tårar vi delat, så det är ingen mening att du säger något om det.

du är inte värd att snacka skit om.

jag njuter att förstöra folks liv som har förstört mitt. Det gör jag. men du slösar din tid på mig, varför ? shiit. :) orkar inte ens skriva för det du skriver är inte ens sant, och innerst inne så vet du, än fast du förneka det. att vi var bästavänner en långt tid förut.

jag har inte gjort dig något.

så .. vafan, jag har gjort massa

mot sandra, men det var för att hon såra mig,

men det är lugnt mellan hon och jag nu.

Men om du vill fortsätta såhära

är det helt okej för mig (:

2011-12-06 @ 19:41:01
Postat av: alicia,

Och en till sak, det är inte jag som förstör det är dom själva, och jag ber inte en komma tillbaks det händer, men inte ofta, folk ber mig komma tillbaks.

när dom gjort fel, men jag tar inte tallbaks alla,

och jag är leds på ditt skitsnack? vad tjänar det åt att du skriver sånt hära här?,

2011-12-06 @ 19:54:38
Postat av: NicolinaRantanen

Asså snälla vanja.. jag e inte på din eller alicias sida men hur orkar du skirva så här och lägga upp på din blogg? Det visar ju bara att du inte är mogen och jag klarar inte av sånt här och de vet du istället för att skriva det på internet så säg de te henne istället. seriöst nu får ni fan växa upp hela högen.. annars e de mig ni kommer tappa för sånt här fjanit tänker inte jag va med i en jävla cirkus e va de e.. suck för i helvete.

2011-12-08 @ 12:03:54
Postat av: Anonym

alicia: om du ändå inte bry dig. varför läser du min blogg? och det står inget namn. så du vet inte om det är du heller. jag har många jag inte gillar/hatar. du är bara en av dom.



nico: jag får väl va omogen då. jag orkar inte bry mig. och varför ska vi tappa dig för något vi bråkar om. är de mke mognare. och jag tänker inte starta bråk med dig oxå. men ärligt talat bry jag mig inte om alicia å maja. dom tro en massa jävla skit om mig som dom hör men jag har inte ens gjort de.



och varför jag svara så sent är för jag inte sett koment

2011-12-29 @ 18:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0