FÖR ALLA GÅNGER DU SA

Ett liv utan mening
Ett liv utan hopp
Om jag valde annan väg
Hur kunde det gått?
Vet inte var jag är
Har vandrat fel väg.
Försöker hitta mig själv
Men finner inget här.
En tom själ som svävar själv runt i mörker.

För alla gånger som du sa.
Jag ska bli en bättre man.
Jag ska kämpa mig fram.
För alla gånger som du sa.
Livet är hårt.
Men jag kämpar ändå.
För alla gånger som du sa.
Jag tror på mig själv.
Jag ska nå mina mål.
För alla gånger som du sa.
Han håller huvudet högt.
Spelar sina kort rätt.
Gör desamma
& du vet det blir skitfett.
För jag vet att jag hade varit
Ett underbarn.
Om jag skitit å klaga för barn & svaga.
Men nu tar vi oss upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0