CAROLINA APPELVIK♥



Carro
Du är den där vännen som man alltid har roligt med!
Och man kan säga allt till dig för du håller det alltid inom dig.
Du säger saker till mig
för du litar på mig och det betyder verkligen för mig.
Jag har verkligen mått dåligt för din skull ska du veta.
Jag vill inte att du ska flytta.
Men jag låter dig gå utan något gnäll för din skull.
För jag vet att du behöver det hära.
Du behöver att komma bort från all den här skiten som samlas i vilhelmina.
Hela tiden också.

Du tror inte på dig själv.
Du tror att du inte är något speciellt alls.
Men du ska veta att jag har inte träffat någon som dig.
Alla andra är så tråkiga.
Alla ska vara som alla andra nu förtiden.
Ingen är sig själv.
Utom du,
Du står verkligen för dig själv och det är just därför jag valt dig som vän också.
Jag har inte så lätt att välja vänner men jag valde dig
för jag visste att du skulle säkert stanna hos mig.
Bara så du vet Carro så
Älskar jag dig gumman♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0