MAJA GRAHN♥



Maja
Jadu lilla stumpan.
Du vet ju såväl redan om vad jag tycker om dig.
Eftersom du är så lik mig på sättet kan man ju nästan säga att du är bäst ;)
Nej men du är precis som en syster för mig.
Du har alltid funnits där trots allt du måste gräva dig fram i min skit för att ens nå min hand.
Du har tagit den och än har du inte släppt den.
Jag vill verkligen inte att det glappar i taget om våra händer som det gjorde i halva 7:an.
Du har förstått mig då jag har behövt hjälp och du har hjälpt mig så mycket
att jag har kunnat klarat mig själv ett tag nu.
Nu är det mer du som behöver hjälp och jag är villig
till 100% att hjälpa dig.
För det är det♥ värt.
Jag skulle kunna riskera hur mycket som helst för din skull.
Och jag har riskerat och tappat väldigt mycket för din skull också.
Du kanske inte förstår, eller ens vill göra det.
Men att du är otroligt värdefull.
Du har alltid gjort mina dagar då jag har varit ledsen.

Det som har hänt för dig dom senaste dagarna har bara varit sorgligt.
Inte något posetivt har det varit i det.
Det har bara varit sorgligt.
Jag önska verkligen jag var där just den kvällen.
För jag skulle sätta stopp för det.
Jag skulle skita i om ni blev sur på mig.
Jag skulle ha tagit alltihopa och bara slänga det.
För det enda som jag skulle ha gjort
var att försöka rädda mina bästavänner för någon skit dom egentligen inte vill gå in på.
Men nu var jag inte där och jag ville verkligen följa med er till Umeå.
Jag tvingade nästan mamma att skjutsa mig men hon vägra.
Även jag har sagt det förut och du vet det redan så säger jag det igen!
Jag älskar dig syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0