FALSKA MÄNNISKOR KOMMER OCH GÅR. VARFÖR GÅR NI INTE DÅ?

Vad är det ni vill mig.
Jag vill inte ha er i min närhet.
Ni äter upp mig inifrån.
Som cancer.
Ni förstör min kropp.
Min personlighet.
Ni förstör mig.
Ni kommer göra så jag rasar ner i bitar.
På marken.
Ljuger till alla om mig.
Ljuger till mig.
Får andra att hata mig.
Jag försår inte hur jag kan kallat er för vänner.
Låt mig va.
Låt mig sköta mitt.
Jag låter ju er sköta erat.
Vad är det som är så svårt.
Varför kommer ni tillbaka till mig hela tiden.
Märker ni inte att jag inte vill ha eran närhet.
Märker ni inte att jag försöker komma undan.
Jag är inte feg.
Jag är inte svag.
Jag vill bara inte.
En dag kommer det hända något.
Något som aldrig glömmer.
Något som jag aldrig glömmer.
För alla kommer se hur falsk ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0