DET KÄNDES RÄTT

Det kändes verkligen rätt med att jag fick sommarjobba på Åsbacka. Jag tyckte de var trevligt med att vara där. Så jag kanske kommer att få typ jobba där på lov och sånt i höst/vinter. Hoppas jag iaf. För de tog upp något om det där. Jag tror faktiskt att jag kommer att gå vård och omsorgs programmet. Även jag kanske har lite svårt för blod och ja.. även spya och bajs och sånt där. Men alla som har jobbat med det där säger att man vänjer sig. Fast jag vet inte det ja.. Aja, jag tror iaf att det blir vård och omsorg om jag inte hittar något annat som verka intressantare. Jag bloggade just nu bara för att Maja ville det tror jag. Hon säger att varken jag eller någon annan bloggar typ. Så nu har jag iaf gjort ett inlägg.
 
Idag köpte jag ett ps2 av Bea. För 350 med en massa tillbehör. Så jag kommer sälja mitt för 150 kr till Asma. Hon behövde ett till sina barn så jag hoppas att de kommer bli glada av det. Har gjort klart med kassen och ska väl fara till Åsbacka och ge henne det och då kan jag ju passa på att småprata lite med gamlingarna. Kanske får t o m hjälpa till med något :)
Ja.. jag vet att jag låter väldigt desperat men jag trivdes verkligen där och tyckte om de flesta ur personalen och alla gamlingar. :)
 
Frodo har börjat blivit bättre (igen). Men nu känns det faktiskt som att han börjar bli frisk! Han springer precis som en häst ska göra! Inga haltningar eller värk. De pulserade litegrann men det är bättre även med det. Hur glad som helst! :D
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0