LITE PLANER BARA

Ja, kanske ikväll annars blir det imorrn blir det ju att leta efter en snygg hjälm till moppen.
Vill inte köra omkring i ridhjälm.
Inte det snyggaste menmen.
Fast det blir väl för det mesta att bara få en till degardag.
Far väl och longera med Loanne eller bara har en mysdag med henne
Sen på söndag så far man in till Vilhelmina och är med maja.
Vi ska ut med Smeagol och Lukas ifall det inte blir dåligt väder.
Annars far vi ut.
Men tror finvädre kom hålla sig ett tag nu :)
Sen kanske på kvällen kanske man kan grilla med några.
Ja.. inte sagt de till maja med hon lär ju läsa det här så.
Ja, jag tyck vi ska grilla med några! :)
På måndagen får man väl se vad vi hitt på.
Vi ska iaf hem till mig någon gång och då få Maja rida Loanne.
Som hon inte gjort på... ett halvår?
Lite mer än ett halvår kanske.
Så få jag väl träna både mig och Loanne med voltige.
Inte svårt med det är ju bra att jag har kontroll på hästen med någon annan på ryggen.
Spec då de mindre ska upp och rida.
Sen vet jag inte riktigt.
Ifall jag hunnit hitta nå drev och kedja till moppen så blir det väl att köra med den lite.
Fast det tror jag inte.
Så jävla värdelös på växla xD
Nej, nog fan känner jag mig tryggare på en häst än en såna där saker.
Sen resten av alla dagar har jag inte planerat något.
Men det bli säkert bra!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0