SOMMARLOV

Så jävla skönt! Äntligen är skolhelvetet slut! Haha, det var typ bara jag av alla tjejer som inte hade klänning eller klätt upp mig eller så. Det enda jag gjorde va att göra lite tupering på håret och sminka mig. Sminket va exakt likadant som jag bruka sminka mig så... haha aja skitsamma. Ser ingen vits att klä upp sig för en skolavslutning som ändå bara är en timma? I nian är de en annan sak och studenten men herregud, i 7 och 8... jag klädde inte upp mig i sjuan heller. så sjukt onödigt.
Aja här kommer två sommarlåtar! :D





gamla ja, men alla ha nog märkt att jag bara lyssna på gamla låtar.
det finns inte så jätte många nya låtar jag är så förtjust i.
Sen har de här låtarna varit med om mke minnen för mig så!
Glad sommar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0