MÅSTE UT

Jag måste få säga det. Jag kan inte hålla in det mer! Jag hatar folk som härmar andra! Visst de har kanske dåligt självförtroende, men det kan man väl ändå göra något åt ist för att härma andra eller sitta och snacka om sig själv hela tiden om hur snygg man är eller tvärtom med att säga hur ful man är bara för att få bekräftelse av andra om att man är fin eller något. Nu kom jag in på något annat. Men iaf. Kanske fel ställe att ta upp de på men iaf.
Sen då jag kanske har lust att lägga upp bilder på då jag kanske rider med Loanne eller vad som helst. Då är jag wb någon annan för att den hann lägga upp bilder på sin häst som är ute och rider innan jag hann göra det.  Dåligt ex, men kom inte på något annat. Men jag lägger ju inte upp bilder på jag och Loanne för att någon annan la upp bilder på sin häst? Det är så löjligt tyck jag. För man hör varenda dag från olika håll om att den och den härmar den och den för att den gjorde de och de. Det är en annan sak ifall personen försöker göra sig till så att den ska bli typ som en kopia av någon annan. Gillar folk inte den personen för att den har taskig insida, synd för den då. Nej men är det bättre att man gillar dens falska sida? Nej. Jag va inte så spec mke mig själv i vissa tillfällen förut. Jag tjänade inte direkt mke på det. Jag är jämt mig jälv nu och då skaffar man sig äkta vänner.
Men det värsta är väl att det är så sjukt mke folk som gör såhär! Härmar andra och ger ut en falsk sida om sig själv för att de inte trivs med sig själv! Då kan man försöka ta tag i sitt jävla liv och ja. Kanske inte de lättaste men hellre att man har något att kämpa för än att sitta hem och tycka så himla synd om sig själv och mår skit. Då är det ändå bättre att försöka göra något med sitt liv. För man tjänar ingenting på att visa en annan personlighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0