YOU LOOKED AT ME, I LOOKED TROUGH YOU

Haha för ca två timmar sen for jag och Hilda ut med Frodo och Loanne. Fick upp henne på Loanne! Men tyvärr så fick ju hästarna nå damp så jag hoppas inte att de skrämde livet ur henne så hon inte vågar sig upp på henne igen. Loanne höll på att börja med att svänga hemåt och travde hemåt osv sen fick Frodo damp och bocka med mig tre ggr sen vägra han gå framåt så jag orkade inte bråka med han så jag hoppade av han och ledde han.
Men de gick ganska bra ändå tyckte jag! Haha :)
Imorrn ska jag fara och kolla på en moppe. Asbillig och nästan helt ny. Bara gått ungefär 120 mil. Går på 6.000 kr och det är ju jävligt bra. Så ska kolla på den och bara se hur den ser ut. Sen då ägaren kommit hem igen så ska vi fara dit igen och kolla på den och prata och jag får väl hoppas att jag får provköra den. Jag får ju inte ta kortet än. Måste vänta ett tag till. Men hoppas det blir ett fynd! :)
Nej, nu ska jag baka en kladdkaka sen duscha! Sen kanske de blir en film? ;p

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0